P R O D U C T I O N S
 
 FAQ 
 Search 
 Memberlist 
 Usergroups 
 Register 
 Profile 
 Log in to check your private messages 
 Log in 

For some reason I really like this cover!
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Nuclear War Now! Productions Forum Index -> Main
View previous topic :: View next topic  
Author Message
monsterSquad



Joined: 16 Aug 2007
Posts: 704

PostPosted: Thu Mar 06, 2008 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

DESECRATOR777 wrote:
BORIS=ABSOLUTE SHIT AVOID THESE HIPSTER POSERS.
Back to top
View user's profile Send private message
DESECRATOR777



Joined: 20 Jul 2007
Posts: 1802
Location: satan island, ny

PostPosted: Thu Mar 06, 2008 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Black_Fire wrote:
I hate this cover, and dont get why shit like "boris" use anything in vein of Von? Fuck this bullshit.


its probably because omalley designs art for southernlord and boris in general. blame him. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Pestkrieg



Joined: 21 Sep 2007
Posts: 1271

PostPosted: Thu Mar 06, 2008 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

They did a Nick Drake rip-off cover too.
Back to top
View user's profile Send private message
illomen
Guest





PostPosted: Thu Mar 06, 2008 4:39 pm    Post subject: Reply with quote

DESECRATOR777 wrote:
BORIS=ABSOLUTE SHIT AVOID THESE HIPSTER POSERS.



agreed 100%.
Back to top
dead gods



Joined: 13 Jan 2008
Posts: 188

PostPosted: Thu Mar 06, 2008 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

Yeah, I just assumed this was O'Malley being a dork.

"Amplifier Worship" was okay when it came out, but I haven't heard them since. I bet hipster wieners only like them because of the broad on guitar.
Back to top
View user's profile Send private message
IntoTheAbyss
Guest





PostPosted: Fri Mar 07, 2008 12:26 am    Post subject: Re: For some reason I really like this cover! Reply with quote

harmless wrote:


Twisted Evil


This cover made me laugh!!!!
Back to top
Chit019



Joined: 04 Oct 2007
Posts: 2390
Location: California

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 12:29 am    Post subject: Reply with quote

that ugly chick looks kinda hot on that picture tho.
Back to top
View user's profile Send private message
Evil Fifi



Joined: 25 Jan 2008
Posts: 408

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 3:31 am    Post subject: Reply with quote

Evil Fifi hails all hipster wiener poser bands
desecrating band logos of any kvlt metšl band.
Back to top
View user's profile Send private message
msp666



Joined: 17 Sep 2007
Posts: 336
Location: Essex, UK

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 4:13 am    Post subject: Reply with quote

Boris are okay if you think of them in a post rock/My Bloody Valentine feedback kind of way.

Unfortunately they are the type of band, along with the Sword, Sunn O))) & High on Fire, that Starbucks drinking mofo's who pretend to like metal but don't really like it will be in to.
_________________
Wart-encrusted sebaceous growths
Pustulating, bleeding piles are what I boast
Scabby and blistered pectoral skin flakes away
As my crushed bowels evacuate much to my dismay...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mz412



Joined: 07 May 2007
Posts: 2735

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 4:42 am    Post subject: Reply with quote

Boris is great after all. Best is everytime they split with
Merzbow.
Back to top
View user's profile Send private message
Kapalika



Joined: 04 Jan 2008
Posts: 2443
Location: Germoney

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 5:13 am    Post subject: Reply with quote

Yep, interesting band, I appreciate most of their material.
Too bad that hipsters discovered them for pseudo-scene distinction purposes.
Love the music, hate the fans as it is the case so often.
Wink
_________________
A nobody in a world of somebodies
Black market list
Back to top
View user's profile Send private message
Humus



Joined: 05 May 2007
Posts: 2913

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 5:23 am    Post subject: Reply with quote

Chit019 wrote:
that ugly chick looks kinda hot on that picture tho.


She's quite nice in real life actually, if you like Asian type women. But like most Japanese people her English is horrible. Don't like their music though.
Back to top
View user's profile Send private message
Evil Fifi



Joined: 25 Jan 2008
Posts: 408

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 5:28 am    Post subject: Reply with quote

Kapalika wrote:

Love the music, hate the fans as it is the case so often.
Wink


Voice of truth.
Back to top
View user's profile Send private message
krawling kaos



Joined: 27 Oct 2006
Posts: 194
Location: Chicago

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 7:52 am    Post subject: Reply with quote

Humus wrote:
Chit019 wrote:
that ugly chick looks kinda hot on that picture tho.


She's quite nice in real life actually, if you like Asian type women. But like most Japanese people her English is horrible. Don't like their music though.


Jya, daibubun no eigo wo hanasu no hito ha nihongo wo wakarinain desuyo!
_________________
"Great holes secretley are digged where earth's pores ought to suffice, and things have learnt to walk that ought to crawl..."
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Fri Mar 07, 2008 9:09 am    Post subject: Reply with quote

holy shit,i just laughed out loud when i saw the cover.WORST.
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Nuclear War Now! Productions Forum Index -> Main All times are GMT - 8 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group