| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Wolfram
|
|
| Back to top |
|
 |
Gruwel

Joined: 15 Mar 2012 Posts: 207 Location: West Coast, Netherlands
|
Posted: Sun Mar 03, 2013 4:40 am Post subject: |
|
|
Jammer, valt allemaal op beroerde dagen voor me.
Ga je naar Veneration Of The Dead? Ik overweeg zondag te gaan maar misschien ga ik de avond ervoor gewoon naar Utrecht, Svartidaudi kijken... _________________ In Fear and Flame and Death! |
|
| Back to top |
|
 |
xxx
|
Posted: Sun Mar 03, 2013 7:21 am Post subject: |
|
|
ja, zie je straks in Groningen! _________________ www.grafherrie.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Mirror

|
Posted: Sun Mar 03, 2013 11:52 am Post subject: |
|
|
| Gruwel wrote: | Jammer, valt allemaal op beroerde dagen voor me.
Ga je naar Veneration Of The Dead? Ik overweeg zondag te gaan maar misschien ga ik de avond ervoor gewoon naar Utrecht, Svartidaudi kijken... | Ik ben aanwezig in de Baroeg as dinsdag.
Verder ga ik beide dagen naar het Veneration of the dead festival. Svartidaudi speelt op het Veneration of the dead festival hoor  _________________ [quote="harmless"]There's nothing worse than a 45 year old man in a Darkthrone T-shirt and a receding hairline. Even cholera is better.[/quote] |
|
| Back to top |
|
 |
Gruwel

Joined: 15 Mar 2012 Posts: 207 Location: West Coast, Netherlands
|
Posted: Sun Mar 03, 2013 3:05 pm Post subject: |
|
|
| Mirror wrote: | | Gruwel wrote: | Jammer, valt allemaal op beroerde dagen voor me.
Ga je naar Veneration Of The Dead? Ik overweeg zondag te gaan maar misschien ga ik de avond ervoor gewoon naar Utrecht, Svartidaudi kijken... | Ik ben aanwezig in de Baroeg as dinsdag.
Verder ga ik beide dagen naar het Veneration of the dead festival. Svartidaudi speelt op het Veneration of the dead festival hoor  |
Haha ja, dat bedoel ik ook. Zaterdagavond in Utrecht, zondag in Rotterdam. Ik moet even kijken welke het beste uit komt. _________________ In Fear and Flame and Death! |
|
| Back to top |
|
 |
Wolfram
|
Posted: Sun Mar 03, 2013 7:00 pm Post subject: |
|
|
| Present bij alledrie, bananen en dido's gooien! |
|
| Back to top |